Retur

Hos Ellanova är våra kunder viktiga för oss, och vi vill att du ska vara nöjd med ditt köp. Det är viktigt att du kontrollerar dina varor så snart som möjligt efter att de levererats.

1) Jag har fortfarande inte fått min beställning
Våra kunder får sina paket i 99 % av fallen. I sällsynta fall kan paket gå förlorade. Om du inte får din leverans, vänligen kontakta oss, så återbetalar vi 100 % av det belopp du betalat.

2) Jag har mottagit en skadad vara
Om du har fått en skadad vara, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig. Tidsramen för retur av defekta varor är 30 dagar. Om du kontaktar oss efter denna tidsram på 30 dagar är vi inte ansvariga för att återbetala eller ersätta varan.

3) Varan är inte skadad, men jag gillar den inte
Om du inte är nöjd med en vara och den inte är defekt kan du returnera den till oss i sitt ursprungliga skick (det skick den var i vid köpet) och i originalförpackningen inom 30 dagar. Du ansvarar för kostnaden för att returnera varan till oss, och vi kommer att utfärda en full återbetalning inom 7 dagar efter att vi mottagit den returnerade varan.

Återbetalning sker via den betalningsmetod som användes vid köpet. Innan du returnerar varan, vänligen kontakta oss så vägleder vi dig genom returprocessen.