Frakt
1) Ger ni ett spårningsnummer?
Ja, det gör vi. Vi laddar upp spårningsnumret så snart varan är skickad. Du kommer att få en leveransbekräftelse via e-post när vi har laddat upp spårningsnumret i vårt system. Observera att om du har flera varor i din beställning kan vi skicka dem separat på grund av olika lagerplatser. I så fall kommer vi att ladda upp ett spårningsnummer för varje enskild vara.
2) Varför kan jag inte spåra min beställning med det angivna spårningsnumret?
Observera att spårningsinformationen du får ibland kan vara tillgänglig först efter 3-4 arbetsdagar. Detta beror på att varan fortfarande behandlas av transportören och inte har skannats och/eller uppdaterats omedelbart i deras system. Om detta händer, försök att spåra igen vid ett senare tillfälle.
3) Hur snabbt skickar ni?
Beställningar skickas vanligtvis inom 2 arbetsdagar efter betalning, eftersom varje vara anpassas för varje enskild kund. (Helger räknas inte som arbetsdagar). Vi gör vårt bästa för att skicka så snabbt som möjligt och uppdaterar dig med spårningsinformation så snart varan är skickad.
4) När får jag min beställning?
Alla våra produkter skickas inom Sverige med 1-2 dagars spårbar frakt med PostNord om produkten finns i lager. Om produkten inte finns i vårt svenska lager skickas den från vårt utländska lager med 6-12 dagars spårbar frakt.
Om din beställning skickas från vårt utländska lager kan du också behöva betala en avgift vid import.
När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med en länk där du kan spåra din beställning.
5) Jag har angett fel adress, hjälp!
Kontakta oss inom 48 timmar om du behöver ändra en felaktig adress. Det är inte säkert att vi kan ändra leveransadressen efter att de 48 timmarna har gått.